text_item_name 0-800-757-257 +38 (067) 526-08-34 +38 (066) 178-68-97 sales@daewoo-power.com.ua
Інтернет-магазин Daewoo-sales
111

Повернення товару

Шановні покупці!

У нашому інтернет-магазині передбачена можливість обміняти або повернути придбаний товар. Це можна зробити впродовж двох тижнів після купівлі. Але є випадки, за яких ми не можемо цього зробити:

•             якщо товар розукомплектований і/чи пошкоджена оригінальна упаковка;

•             якщо товар був використаний та є характерні ознаки, які вказують на це (подряпини, відколи, тріщини тощо);

•             якщо немає або пошкоджено ярлики і/чи заводське маркування.

У тому випадку, якщо техніка не працює, для обміну/повернення необхідно отримати висновок авторизованого сервісного центру про те, що правила експлуатації не були порушені.

Для того щоб повернути або обміняти товар:

•             покладіть виріб у повній комплектації у фабричну упаковку та вкладіть туди ж гарантійний талон, який підтвердить, що покупку було здійснено саме в нашому магазині;

•             вкажіть на листку паперу особисті дані: ПІБ; місце проживання; причину обміну/повернення продукту.

Зверніть увагу!

У разі надсилання товару поштою необхідно повідомити за вказаним телефоном номер декларації.

Після того як ми отримаємо товар, наші співробітники зв’яжуться з Вами та повідомлять інформацію про повернення коштів.